DLC داستانی UNCHARTED 4 در مراسم PLAYSTATION EXPERIENCE معرفی خواهد شد + اطلاعاتی از DLC
aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
15:15
یک شنبه 9 آبان 1395

DLC uncharted

عنوان Uncharted 4: A Thief's End پایانی برای داستان Nathan Drake بود که اوایل امسال عرضه‌ شد اما قبل از عرضه‌ی آن ، استدیو‌ی محبوب Naughty Dog اعلام کرده بود که یک DLC برای بخش تک نفره‌ی بازی عرضه خواهد شد. Naughty Dog اطلاعات دیگری از جمله اینکه داستان DLC حول داستان Nathan خواهد بود یا برادرش Sam را فعلا منتشر نکرده است. البته طی شایعاتی اطلاعاتی از این DLC بدست آمده است که ممکن است صحت داشته باشند.

 

به گزارش سایت LetsPlayVideoGames اخیرا فرصت مصاحبه با آقای "تروی بیکر" (Troy Baker) ، صداپیشه‌ی شخصیت Sam در Uncharted 4 را داشته است و اطلاعاتی از او در مورد DLC به دست آورده است. "بیکر" از این DLC به عنوان "بزرگترین DLC داستانی که Naughty Dog تا به حال ساخته است" نام برد و اعلام کرده است که زمان معرفی آن بسیار نزدیک است.

 این سایت (LPVG) همینطور با منابع مختلفی در تماس بوده است. این منابع تایید کرده‌اند که همانند DLC داستانی عنوان The Last of Us با نام Left Behind ، این DLC بدون داشتن نسخه‌ای از بازی اصلی ، قابل بازی خواهد بود. همینطور اطلاعات دیگری از این سایت بدست آمده است که دارای اسپویلر می‌باشد و اگر Uncharted 4 را هنوز به اتمام نرساند‌ه‌اید ،‌ پیشنهاد می‌شود از خواندن ادامه‌ی خبر صرف‌نظر کنید.

 

<<خطر اسپویل>>

 LPVG همینطور اشاره کرده است که "نولان نورث" (Nolan North) ، صداپیشه‌ی Nathan Drake و "تروی بیکر" ایده‌هایی داشتند که شامل حضور Cassie Drake ، دختر Nathan Drake که در پایان Uncharted 4 او را ملاقات کردیم ، در این DLC می‌شد. اما به نظر می‌آید نویسندگان Naughty Dog ایده‌های بهتری داشته‌اند و Cassie در DLC حضور نیافته است. این سایت صحبت های "نورث" را در این باره اینگونه بازگو کرده است:

 

" من تصور می‌کردم که آنها به دنبال یک ماجراجویی با دختر Drake می‌روند اما ایده‌هایی که نویسندگان در این باره داشتند خیلی بهتر بود."

 

داستان این DLC ممکن است قبل از اتفاقات پایان Uncharted 4 باشد و ممکن است به ماجراجویی‌های این دو برادر قبل از جدا شدن آنها و فرار از زندان که منجر به زخمی شدن Sam شد مربوط باشد. به نظر می‌رسد Nathan Drake بعد از پایان نسخه‌ی چهارم بازی از داستان بازی خارج شده باشد و از آنجایی که او حالا خانواده‌ای دارد که به فکرشان باشد و به دنبال کارهایی است که او را در خطر قرار نمی‌دهد ، بعید است که بازه زمانی DLC بعد از پایان Uncharted 4 باشد.

 

LPVG همچنین اعلام کرده است که با توجه به منبع موجود ، زمان رونمایی از این DLC ،‌ مراسم Playstation Experience خواهد بود که در تاریخ سوم و چهارم ماه دسامبر (13 و 14 آذر) برگزار می‌شود.

 دقت داشته باشید که همه‌ی این اطلاعات شایعه بوده و ممکن است صحیح نباشند اما معرفی این DLC در مراسم Playstation Experience منطقی به نظر می‌رسد. اگر به یاد داشته باشید 2 سال قبل در همین مراسم ، شرکت Sony ‌از اولین گیم‌پلی عنوان Uncharted 4 رونمایی کرد. پس می‌توان انتظار داشت که در ماه دسامبر اطلاعاتی از این DLC را شاهد باشیم.



تعداد بازدید از این مطلب: 122
aks35
بازدید : 122
aks36

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر